TSB adına İPSOS Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen "Sigorta/BES Segmentasyon Araştırması 2015" tamamlandı.

TSB adına İPSOS Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen "Sigorta/BES Segmentasyon Araştırması 2015" tamamlandı.

29.4.2015

Sigorta ve BES ürünlerini satın alırken hangi eğilimlerle hareket edildiğini, satın alma sürecinde hangi motivasyonların etkili olduğunu belirlemek ve bu çerçevede iletişim rotaları oluşturmak amacıyla Türkiye Sigorta Birliği adına IPSOS Araştırma Şirketi tarafından gerçekleştirilen "Sigorta/BES Segmentasyon Araştırması 2015" tamamlandı.

 
Türkiye’de mevcut sigorta ve BES algısını daha olumluya çevirebilmek, uzun vadede sigorta ve BES sahipliğinin daha fazla benimsenmesine yönelik tüketici davranışlarını yönlendirebilecek iletişim içeriklerinin belirlenmesine katkı sağlamak amacıyla gerçekleştirilen araştırmayla, sigorta ve BES ürünleri satın alırken hangi eğilimlerle hareket edildiği, satın alma sürecinde hangi motivasyonların etkili olduğunu belirlendi.